Core, tasapaino ja liikkuvuus ohjelma 14,90€ kuukaudessa

Keskivartalo ja kehonhuolto-ohjelma kaiken tasoisille liikkujille. Fysioterapeutin ja fysiikkavalmentajan suunnittelema, helppo ja kehittävä core, tasapaino ja liikkuvuus treeni, jonka voit tehdä kotona salilla tai ihan missä vaan. Treenit soveltuvat urheilijalle, liikunnan harrastajalle tai vasta-alkajalle, eli lähes kenelle tahansa.

Huolla kehoasi ja kehitä kehonhallintaa

Aloita matka kohti tasapainoisempaa kehoa jo tänään! Yksi ohjelma, kolme tärkeää teemaa.

Core treenit

Keskivartalotreenin voi tehdä kotona, salilla tai ihan missä vaan. Voit valita liikkeistä aina kehonpainolla tai välineiden kanssa tehtävän vaihtoehdon.

Tasapainoharjoittelu

Toiminnalinen tasapainoharjoittelu kehittää kahonhallintaa. Jokaisen ihmisen on tärkeää harjoittaa tasapainoaan, sillä se tekee liikkumisesta tehokkaampaa ja taloudellisempaa.

Liikkuvuusharjoittelu

Koko kropan liikkuvuustreenit soveltuvat kenelle tahansa. Dynaaminen liikkuvuusharjoittelu on urheilijoiden suosima tapa parantaa koko kehon liikkuvuutta. Selän, lonkan, nilkan ja olkapään ongelmia voidaan hoitaa liikkuvuusharjoittelulla.

sisällöt ja hyödyt

Ohjelman sisältö

Hyödyt

Pidä huolta kehostasi

Jäikö kehonhuolto taas välistä? Tuttu juttu, moni kokee että kehoa huoltava, toimintakykyä ylläpitävä harjoittelu on tylsää tai vaikeaa. Sen ei kuitenkaan tarvitse olla kumpaakaan. Kuukausittain vaihtuvat ohjelmat ja hauskat, mutta riittävän haastavat, valmiiksi suunnitellut harjoitteet helpottavat kehonhuollon ja hallinnan harjoittelemisen ruutiinien löytämistä.

Harjoitteet ovat riittävän kevyitä, jotta ne sopivat tehtäviksi esimerkiksi muiden treenien lämmittelyiksi tai loppuverryttelyiksi. Treenit voi myös tehdä myös esimerkiksi työpäivän aikana taukojumppana tai kotona työpäivän jälkeen. Yksi treeni kestää 20-40 minuuttia, ja määrät ovat viitteellisiä, joten voit sovittaa treenit kätevästi omiin aikatauluihisi. Et tarvitse treeneihin välttämättä mitään välineitä, joten paikka ja aika ei rajoita treenien suorittamista. Liikkeistä on aina olemassa kehonpainolla tehtävä versio, sekä erilaisin välinen tehtäviä versioita. Välineillä tehtäviin liikkeisiin käytetään seuraavia